Οι υπηρεσίες μας

    • Εκτίμηση θρεπτικής κατάστασης
    • Ανάλυση σύστασης σώματος
    • Τοπικού – Σπλαχνικού λίπους
    • Μυικής – Οστικής μάζας
    • Έλεγχος ενυδάτωσης
    • Δημιουργία εξατομικευμένων διατροφών
    • Χρήση εξειδικευμένων μηχανημάτων για την υποβοήθηση απώλειας βάρους και αύξηση βασικού μεταβολισμού
    • Ατομική  Ψυχαναλυτική συμβουλευτική και θεραπεία
    • Ομαδική θεραπεία
    • Οικογενειακή Θεραπεία
    • Θεραπεία Ζεύγους
    • Συμπεριφοριστική Θεραπεία (διατροφικές διαταραχές, διαχείριση stress, διαπροσωπικές σχέσεις, αυτοεκτίμηση κ.α.)
    • Θετική Ψυχολογία
    • Συμβουλευτική Πένθους
    • Ψυχοδυναμική- Ψυχοθεραπεία
  • Τι είναι η Σπονδυλοθεραπεία;

    Η Σπονδυλοθεραπεία δεν είναι μασάζ αλλά μία εξιδεικευμένη μέθοδος θεραπείας όλων σχεδόν των μυοσκελετικών παθήσεων οι οποίες έχουν την ρίζα τους σε επεισόδια της παιδικής ηλικίας που δημιούργησαν αντισταθμιστικούς μηχανισμούς στο σώμα.

    Άρα η Σπονδυλοθεραπεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν εργαλείο στο κομμάτι της τραυματοθεραπείας έτσι ώστε να ενισχύσει την μακροχρόνια μνήμη και να διεγείρει μηχανισμούς αυτοπροστασίας του σώματος.

    Από τεχνική άποψη, η Σπονδυλοθεραπεία εμπεριέχει νευρο-μυικές τεχνικές, ήπιους χειρισμούς προερχόμενους από την οστεοπαθητική, διατάσεις, αποσυμφορήση, ισχαιμικές πιέσεις, περιτονιακή μάλαξη, ενεργειακή θεραπεία, ασκήσεις ενδυνάμωσης και κινησιοθεραπεία.

  • Maxuvibe (Aμφίπλευρη Δόνηση)

    • Μυική ενδυνάμωση
    • Βελτίωση της κυκλοφορίας  του αίματος
    • Μείωση  των πόνων της μέσης
    • Έκκριση ορμονών ευεξίας (τεστοστερόνης και σεροτονίνης)
    • Βελτίωση της αντοχής
    • Δράση κατά της οστεοπόρωσης

    Thermolipolisis 

    • Καταπολέμηση κυτταρίτιδας
    • Καταπολέμηση τοπικού λίπους
    • Αύξηση Βασικού Μεταβολισμού
    • Βελτίωση της όψης και της υφής της επιδερμίδας τοπικά
    • Γρηγορότερη αποκατάσταση των ραγάδων που δημιουργούνται με τη μείωση του βάρους
    • Μείωση φλεγμονών, πρηξίματος, πόνων και της αίσθησης μουδιάσματος, με ενεργοποίηση της κυκλοφορίας του αίματος

5 κρίσιμοι υγιεινοί παράγοντες

Όχι κάπνισμα
Διατήρηση ενός μέσου βάρους
Μέτρια πρόσληψη αλκοόλ
30 λεπτά καθημερινής άσκησης
Μία καλή ποιότητα διατροφής